Followers

dari hati turun ke jari

apabila hati beraksi

pantas dihantar ke otak untuk diteliti
then otak tanpa berlengah mengarahkan jejari menjalankan tugas
lalu terlahirlah port luahan dari jari jemari
semoga bermanfaat ;)

Monday, May 06, 2013

Saya nak menang LINE Dolls dari Nokia Asha dan Jejariruncing!


di suatu malam yang hening..
brown(abah) : *dari luar* anak aku ni dah tido ke belom ek mase ni..nk pg tgk lah kejap..
while si abah dalam perjalanan, si anak yg otw nak tdo pulak...
cony(anak) : fon, kau tdo sebelah aku, buah hati text nt kejut aku eh..*set volume kuat2*

bila si abah sampai ke bilik, si anak dah pun tido..
brown(abah) : eh anak aku ni tido pasang lagu ke ape..lagu kemain mendayu *angin syurga*..buang tebiat ke ape bdak ni

pagi esoknye,,
cony(anak) : banyak nye noti LINE dr buah ati..sori awak, sy tetido, lupe nak set volume kuat2..*padahal die yg tdo mati*
-.-


----------------------------------------------------------------------------------------------------

hey there! jom join ambe buat dialog untuk line doll ni

What you have to do is.. sooo easy..

1. Pick ONE of these following picture(Pilih salah SATU gambar dibawah).

2. Create the most creative dialogue suitable with the picture of BROWN and CONY.(Reka dialog paling kreatif untuk gambar yng dipilih)

3. Postkan gambar bersama dialog yang direka dalam entri blog anda dengan tajuk "Saya nak menang LINE Dolls dari Nokia Asha dan Jejariruncing"

4. Salin setiap langkah dari 1 hingga 5 dan letakkan link entri ini 

5. Ask all your friends and readers to join this contest. the more the merrier

untuk maklumat yg lebih lajut, click here !






2 comments:

  1. Dear annis pauzi. Tq for joining my contest. Bole tak saya nak ur email address as soon as possible. Kalau boleh by today. Senang nk notify for any prize giving process

    ReplyDelete
    Replies
    1. sure sis, sory late..my email : limauais_94@y.c
      :)

      Delete